- Ana Sayfa
- Hakkımızda
- HizmetlerGümrük DanışmanlıklarıTeşvik Danışmanlıkları
- Danışman Ağı
- Haberler
- İletişim
+90 (553) 803 97 53
Kozyatağı Mah., Değirmen Sk., Ar Plaza, A Blok, Kat 4, Daire: 16/12 Kadıköy/ İstanbul
Türkiye’de linyitten elektrik üretimi Mart ayından bir önceki yıla göre yaklaşık beşte bir oranında azaldı. İthal kömürden elektrik üretimi ise %45’in üzerinde arttı. Türkiye Elektrik İletim A.Ş. (TEİAŞ) verilerine göre, Mart ayı boyunca gerçekleşen elektrik tüketimi bir önceki yılın Mart ayına göre %6,67 azalarak 26,37 TWh oldu. 2022 yılı Mart ayı elektrik tüketimi 28,26 TWh idi. Mart ayında ülke genelinde tüm kaynaklardan elektrik üretimi ise bir önceki yıla göre %8,18 azalışla 25,98 TWh oldu. Bir önceki yılın aynı döneminde bu rakam 28-29 TWh idi.